کاور بیمارستانی کتان
کاور بیمارستانی کتان

کاور بیمارستانی کتان

کاور بیمارستانی کتان یکی از انواع کاورهای بیمارستانی و جزو محصولات بیمارستانی است. برای افزایش دوام لحاف‌های بیمارستانی باید از کاور استفاده شود. چرا که این کاورها به راحتی از لحاف جدا شده و در لاندری قابل شستشو هستند. از طرف دیگر با توجه به وزن و حجم کم کاور بیمارستانی، شستشوی آن ها در لاندری وقت و انرژی کمتری مصرف می کند و خیلی هم زودتر خشک می شود. کاورها با پارچه‌های گوناگونی مانند تترون، کتان، کجراه و … تولید می‌شوند که در زیر به معرفی کاور بیمارستانی کتان می پردازیم.

جنس کاور بیمارستانی کتان

کاور بیمارستانی کتان

کاور بیمارستانی کتان از الیاف نخ پنبه طبیعی تولید شده است که لطافت و دوام بسیار خوبی دارد. تراکم این نوع از پارچه ها مناسب است و از تعریق بیمار جلوگیری می کند. جنس کتان برای بیمارانی که به زخم بستر مبتلا شده اند یا در آستانه ابتلا به آن هستند، بسیار مناسب است. همچنین کودکان و بیماران بخش سوختگی نیز باید استفاده از جنس کتان را در اولویت خود قرار دهند.

ابعاد کاور بیمارستانی

ابعاد استاندارد کاورهای بیمارستانی ۲۴۰ * ۱۵۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود که البته قابلیت تغییر به سایز دلخواه مشتری را هم دارند. لحاف بیمارستانی به سادگی داخل این کاور قرار گرفته و آماده استفاده می‌شود.

روش شستشوی کاور بیمارستانی

کاور بیمارستانی باید در لاندری با درجه حرارت حداکثر 30 درجه سانتی گراد و با مایع مخصوص و مواد ضد عفونی با غلظت مناسب، شسته شوند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاور بیمارستانی کتان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

Go to Top