ملحفه بیمارستانی کشدار
ملحفه بیمارستانی کشدار

ملحفه بیمارستانی کشدار

ملحفه بیمارستانی کشدار یکی از متداول‌ترین و ساده‌ترین نوع پوشش در محصولات بیمارستانی است. ملحفه بیمارستانی کشدار نیز یکی از انواع این ملحفه ها است. جنس و تراکم ملحفه‌های بیمارستانی بسیار مهم است و با ملحفه‌های خانگی و هتلی متفاوت است. چرا که ملحفه در بیمارستان‌ها باید دائما شسته و از مواد ضد عفونی برای شستشوی آن‌ها استفاده شود. از طرف دیگر برخی از بیماران دچار زخم بستر هستند و برخی دیگر ممکن است در بخش‌های حساس مانند بخش سوختگی بیمارستان بستری شوند. در نتیجه جنس ملحفه بیمارستانی و ملحفه بیمارستانی کشدار باید طوری باشد که بیماران عرق سوز نشوند.

جنس ملحفه بیمارستانی کشدار

ملحفه بیمارستانی کشدار یکی از انواع ملحفه بیمارستانی است که روی تشک بیمار را به طور کامل می‌پوشاند. کش ضخیم دور آن نیز اجازه جابجایی ملحفه روی تشک را نمی‌دهد. ملحفه کشدار با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ملحفه بیمارستانی کشدار تترون

ملحفه بیمارستانی کشدار

ملحفه بیمارستانی کشدار تترون یکی از مقرون به صرفه‌ترین و با دوام‌ترین انواع ملحفه بیمارستانی است.

البته باید توجه داشته باشید که بهتر است نوع مرغوب ملحفه تترون با درصد پلی استر- ویسکوز 60 به 40 یا 70 به 30 را انتخاب کنید تا بیمار دچار مشکلات زخم بستر، تعریق و … نشود و لطافت لازم را نیز داشته باشد.

ملحفه بیمارستانی کشدار تترون رنگ‌بندی بسیار متنوعی دارند و تقریبا در هر رنگی که مد نظرتان باشد، تولید می‌شوند. لذا شما می‌توانید با انتخاب رنگ های مختلف برای بیمارستان، بخش‌های بستری را به راحتی تفکیک کنید.

ملحفه بیمارستانی ترگال

ملحفه بیمارستانی کشدار

نوع دیگری از پارچه‌های مورد استفاده در ملحفه بیمارستانی کشدار پارچه ترگال و کجراه است که از تراکم بالاتری نسبت به پارچه‌های تترون بهره‌مند هستند و پلی استر بیشتری هم در آن‌ها به کار رفته است تا مقاوم‌تر باشند.

تراکم پارچه‌های ترگال بین 220 تا 240 گرم در متر مربع است. نوع مرغوب آن که از نخ بیشتری در آن استفاده شده، برای ملحفه‌های بیمارستانی بسیار مناسب است.

ملحفه‌های ترگال نیز در رنگ‌بندی‌های متنوعی تولید می‌شوند و می‌توان بخش‌های مختلف بیمارستان را با رنگ به راحتی ازهم تفکیک کرد.

ابعاد ملحفه بیمارستانی

ابعاد استاندارد ملحفه‌های کشدار ۲۴۰*۱۵۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شوند که قابلیت تغیر به سایز دلخواه را هم دارند.
جنس ملحفه بیمارستانی برای بخش‌های مختلف متفاوت است برای مثال بخش کودکان و سوختگی باید از ملحفه‌هایی که در پارچه آن‌ها از نخ بیشتری استفاده شده است و ضخامت کمی دارند استفاده کنند.
از طرف دیگر بخش‌های جراحی به علت شستشو با مواد شیمیایی غلیظ تر باید از پارچه‌هایی با ضخامت بیشتر استفاده کنند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ملحفه بیمارستانی کشدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

Go to Top