رانر هتلی مخمل
رانر هتلی مخمل

رانر هتلی مخمل

یکی از اجزای نسبتا ارزان قیمت تخت‌خواب یک هتل رانر هتلی است. رانر هتلی مخمل نیز یکی از انواع بسیار پر کاربرد و شیک برای تخت‌خواب هتل‌ها است. رانرها برای این تولید شده‌اند که مهمانان پاهای خود را که احتمال دارد کثیف یا داخل کفش باشد را روی آن قرار دهند.

برخی دیگر نیز عادت دارند پس از رسیدن از یک سفر طولانی به هتل، با کفش به خواب بروند. در نتیجه رانر هتلی جلوی انتشار و سرایت هر گونه آلودگی مربوط به پا را می‌گیرد. علاوه بر این رانر هتلی مخمل، جلوه بسیار زیبایی به تخت خواب می‌دهد و اتاق‌ها را هم متحد الشکل می‌کند. همچنین امکان درج لوگوی هتل یا مهمان‌سرا به صورت چاپی یا گلدوزی روی رانرها امکان‌پذیر است.

رانر هتلی مخمل

جنس رانر هتلی مخمل

رانر هتلی مخمل همان‌طور که از نامش پیدا است، از پارچه مخمل تولید می‌شود. جهت بالا بردن عمر رانرها و همچنین حفظ بهتر دوام در مقابل شستشو یک لایه آستر نیز به زیر آن‌ها اضافه می‌شود. به این ترتیب رانر به صورتی شکیل‌تر و کمی حجیم‌تر تبدیل می‌شود.

رانر هتلی مخمل کالای خواب پرقو از پارچه‌های مخمل ساده یا طرح‌دار بسیار با کیفیت تولید می‌شود و آستر زیر آن نیز از پارچه ساتن است. این نوع پارچه ها دوام بسیار خوبی در مقابل شستشو و سایش دارند و معمولا عمرشان آن‌قدر زیاد است که خود هتل‌داران از آن خسته می‌شوند!

البته جنس پارچه‌های هتلی طیف بسیار وسیعی دارد. پارچه‌های مخمل شانل، گونی بافت، مازراتی و… انواع مخمل‌های موجود در بازار هستند. در این میان اما نوع شانل و گونی بافت، مناسب‌ترین گزینه‌ها برای رانر هتلی هستند.

رنگ‌بندی رانر هتلی مخمل

رانر هتلی مخمل

رانر هتلی مخمل در یک طیف رنگ بسیار گسترده قابل سفارش است. از رنگ‌های تیره تا روشن در این طیف رنگ قرار دارند. شما به راحتی می‌توانید رنگ رانر را با رنگ اتاق، پرده، تخت خواب و… ست کنید.

ابعاد رانر هتلی

ابعاد رانر هتلی برای تخت‌های مختلف متفاوت است. عرض رانرها معمولا 40 تا 50 سانت و طول آن‌ها برای تخت‌های عرض 90 معادل 150 سانتی‌متر، برای تخت‌های عرض 160 معادل 220سانتی‌متر و برای تخت‌های عرض 180 معادل 240 سانتی‌متر است. البته این ابعاد قابلیت تغییر به صورت سفارشی دارند تا بیشتر یا کمتر آویز شوند.

برای سفارش یا مشاوره خرید رانر هتلی کافی است تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رانر هتلی مخمل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

Go to Top