رانر هتلی

Nothing Found

یکی از اجزای نسبتا ارزان قیمت تختخواب یک هتل رانر است. رانرها که معمولا در قسمت محل قرارگیری پای مهمان روی تخت خواب قرار می گیرند، علاوه بر زیبایی بصری و متحد الشکل شدن اتاق های هتل، باعث می شوند تا کثیفی کفش یا پای برخی از مهمانان که ممکن است با کفش یا جوراب روی تخت خواب استراحت کنند به روی ملحفه ها انتقال نیابد. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید با پرقو در ارتباط باشید.

رانرها معمولا از جنس مخمل یا ترکیب مخمل – ساتن تولید می شوند که باید آسترهم داشته باشند. جنس مورد استفاده در رانر هتلی باید از نوع مقاوم به شستشو انتخاب شود و در عین حال طرح زیبایی هم داشته باشد. رانرها هم با پارچه های ساده و هم پارچه های طرح دار قابل تولید هستند. اما با وجود تفاسیر فوق، رانرها از هر نوع جنس و طرحی با هر ابعادی قابل سفارش و تولید هستند.

رانر هتلی
رانر هتلی یکی از محصولات هتلی است که در هتل ها به عنوان جای پا در زمان پایین آمدن از تخت مورد استفاده قرار می گیرد. این رانر کاربردهای بسیار زیادی دارد و می تواند به مهمانان کمک کند پای خود را در جای مناسبی قرار دهند و سپس به سرویس بهداشتی بروند. بهتر است بدانید هماهنگی رانر هتلی با پرده و دکوراسیون اتاق می تواند حس خوشایندی را در فضای هتل ها به وجود بیاورد و رضایت مهمانانی را که در هتل ها حضور دارند به میزان بسیار زیادی افزایش دهد. همین امر باعث شده است که استفاده از این رانر مورد توجه قرار گیرد.

البته باید بدانید رانر به محصول دیگری نیز گفته می شود. رومیزی هایی که بر روی میزهای هتل قرار می گیرند و معمولا تنها وسط آن را پوشش می دهند به عنوان رانر شناخته می شوند و می توانند پاسخگوی نیازهای کاربران در هتل ها باشند. با توجه به تمامی مسائل شما باید بدانید آیتم های زیادی در فضای هتل به کار برده می شوند و این آیتم ها می توانند به ایجاد فضای خاص و دلپذیر در هتل ها کمک نمایند و باعث شوند که مسافران حس خوبی را تجربه نمایند. 

 رانر تخت هتل

آیا برای شما این اتفاق افتاده است زمانی که بر روی تخت می خوابید و صبح می خواهید از خواب بلند شوید ناگهان احساس کنید که سر درگم شده اید و نمی دانید که دمپایی های خود را در کدام طرف قرار داده اید؟ در اینجاست که رانر هتلی به شما کمک می کند که بتوانید بدون سردرگمی دمپایی های خود را پیدا کنید و به راحتی پس از بلند شدن از خواب به سرویس بهداشتی بروید و دیگر در این میان خسته و سردرگم نخواهید شد و حس خوبی را تجربه خواهید کرد. 

تزیین تخت 

یکی دیگر از مزایای استفاده از رانر هتلی تزیین تخت است. این رانر یک پارچه مستطیل و تزیین شده است که می تواند در قسمت وسط تخت و بر روی پتو قرار می گیرد و می تواند نمای زیبایی را به اتاق های بدهد. این رانر معمولا با تمامی المان هایی که در محیط اتاق وجود دارند همخوانی دارد و همین امر باعث شده است که استفاده از آن به عنوان یک نماد لوکس و زیبا مورد توجه قرار گیرد. به طور کلی، این رانرها می توانند فضای اتاق را دگرگون سازند و حس خوبی را در شما به وجود می آورند.

رانر، محصولی برای زیبایی اتاق هتل 

رانر، محصولی برای زیبایی اتاق هتل 

رانر هتلی ( همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید) یک پارچه بلند و باریک است که بر روی تشک یا تخت قرار داده می‌شود و به منظور تزیین و زیباسازی تخت به کار می‌رود. رانر ها معمولاً در رنگ‌ها و الگوهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانند به دکوراسیون اتاق کمک کنند و ظاهری شیک و زیبا به تخت بدهند. همچنین، رانرها می‌توانند به عنوان یک وسیله جانبی برای ایجاد راهی قرار دادن دمپایی ها در زمان خواب مورد استفاده قرار گیرند و همین امر باعث شده است که رانر ها به یک المان بسیار مهم تبدیل شوند.

آیا نوع تخت در انتخاب رانر مهم است؟

بهتر است بدانید در زمان انتخاب رانر هتلی باید به نوع تخت توجه داشته باشید. در واقع باید بگوییم رانر ها بر اساس اندازه و شکل تخت‌ ها طراحی و تولید می ‌شوند. برخی از رانرهای رایج که معمولا در تمامی هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از رانر هتلی تک نفره، دونفره (دو تخته) و کینگ (تخت شاه). همچنین، انواع رانر هتلی برای تخت‌های استاندارد و خاصی طراحی می‌شوند، بنابراین تخت هایی که در هتل ها وجود دارند باید اندازه یا شکل خاصی داشته باشند  تا رانر ها به خوبی بر روی آنها بنشیند و حس خوشی را در مسافرانی که در هتل ها حضور دارند به وجود بیاورد.

در طراحی انواع رانر هتلی از مواد مختلفی مانند پنبه، لینن، پلی استر و مواد دیگر استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ ها ویژگی‌ های مختلفی دارند. برای مثال، رانرهای پنبه ‌ای نرم و راحت هستند، در حالی که رانرهای لیننی شیک‌ تر و خنک‌ تر هستند. بنابراین، بهتر است با توجه به نیازهای های مسافران هتل و شرایط  آب و هوایی محل اقامت، متریال به کار رفته در این رانرها انتخاب شود.

آیا این رانرها قابل شستشو دارند؟

یکی از سوالاتی که دائما پرسیده می شود در این زمینه است که آیا رانرها قابلیت شستشو دارند. اگر بخواهیم پاسخ سریعی به این سوال بدهیم باید بگوییم رانرها دارای قابلیت شستشو هستند. برخی از رانرها دارای پوشش‌هایی هستند که باعث می‌شوند آن‌ها در برابر لکه‌ ها و گرد و غبار مقاوم باشند و می‌توانند به راحتی شسته شوند. همچنین، برخی رانرها دارای طرح‌هایی هستند که در صورت لزوم، به راحتی جدا شده و شسته می‌شوند. 

در هر صورت، برای اطمینان از روش شستشوی رانر هتلی، بهتر است قبل از خرید آن، مشخصات فنی مرتبط با نوع پارچه و شیوه شستشوی آن را بررسی کنید. برای حفظ ظاهر و عملکرد بهتر رانرها، بهتر است آن‌ها را به صورت منظم شستشو داده و از آب گرم و مواد شوینده مناسب استفاده کنید. هرگز برای شستشوی این رانرها از مواد اسیدی استفاده نکنید. زیرا به ساختار و فرم رانرها آسیب های جدی وارد می کند و همین امر می تواند بر ظاهر آنها اثر بگذارد و حتی دیگر قابل استفاده نخواهند بود. هر چقدر اطلاعات خود را در مورد این محصولات بالاتر ببرید به همان اندازه محصولاتی را خریداری می کنید که با نیازهای شما همخوانی بیشتری دارد.

رانر و کوسن هتل 

پوشش کوسن یک پوشش نرم و مخملی است که برای پوشاندن کوسن‌ های تزئینی استفاده می‌شود. این پوشش ‌ها معمولاً از پارچه‌های مخملی یا ساتنی بافته شده ‌اند و به طور معمول در اندازه کوچک و برای استفاده در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  رانرهای کوسنی ممکن است با طرح‌ ها و الگوهای مختلفی مانند گل، شکلات، خطوط و دایره‌ها طراحی شده باشند. این پوشش ‌ها به عنوان یک وسیله مهم در کوراسیون برای تزیین  مورد استفاده قرار می گیرند و می‌توانند به تزئین اتاق و افزایش جذابیت ظاهری آن کمک کنند.

رانر محصولی است که معمولا در کنار پوشش های کوسن فروخته می شود. این رانرها معمولا در قسمت وسط میزها قرار می گیرند و می توانند فضای خاصی را تداعی کنند. معمولا در یک اتاق رانر هتلی، رانر میلی و پوشش کوسن ها دارای رنگ ها و طراحی های یکسانی هستند که می توانند به زیبایی و شکوه اتاق کمک کنند. همخوانی دکوراسیون و رنگ ها مساله ای است که تمامی صاحبان هتل باید به آن توجه داشته باشند. این امر به افزایش رضایت کاربران کمک می کند و باعث می شود که آنها حس خوبی در هتل داشته باشند.

نحوه استفاده از رانر هتلی

برای اینکه بتوانید از رانر هتلی استفاده کنید، ابتدا باید روتختی هتلی را به خوبی چیدمان کنید. زمانی که مطمئن شدید که روتختی به درستی بر روی تخت قرار گرفته است و همه چیز صاف و مرتب است باید رانر را بر روی آن قرار دهید. این رانر می تواند به صورت صاف در وسط تخت و یا در بخش یک سوم ابتدایی و یا انتهایی قرار گیرد. به این مسئله توجه داشته باشید تا زمانی که تخت تمیز و مرتب نباشد نباید از این رانر استفاده کنید. زیرا ممکن زیبایی آن هرگز به نظر نمی آید. 

همچنین، باید رانر معمولا در وسط میز قرار می گیرد و آیتم های پذیرایی را روی آن قرار می دهند. این رانر نظم زیادی را در میز به وجود می آورد و باعث می شود که شما حس خوبی را تجربه کنید. معمولا در اتاق های هتل بر روی رانر گلدان گذاشته می شود و این گلدان نظم و زیبایی خاصی را به میز می بخشد و باعث می شود که شما زمانی که در اتاق هتل نشسته اید این حس را تجربه کنید که همه چیز بسیار زیبا و خاص است. در زمان استفاده از رانر می توانید به دستور العمل استفاده از آن توجه داشته باشید. 

نکات مهم در خرید رانر هتلی 

اگر می خواهید بهترین رانر هتلی را خریداری کنید باید به نکاتی که در ادامه می آیند توجه داشته باشید: 

  • برای خرید این رانرها باید به برندهای معتبر مراجعه کنید. 
  • به این مسئله توجه داشته باشید رانرهایی که به صورت دستی تولید می شوند هزینه بیشتری در مقایسه با رانرهایی دارند که به صورت ماشینی تولید می شوند. 
  • در زمان خرید باید به جنس و متریال به کار رفته در رانرها توجه داشته باشید. بهتر است این رانرها ضد لک باشند تا بتوانند به شما کمک کنند حس خوبی داشته باشید. 
  • رانرهایی که خریداری می کنید باید دارای شناسنامه و یا مشخصات فنی کامل باشند. 
  • قبل از خرید رانرها با کسانی که این محصولات را خریداری کرده اند صحبت کنید و اطلاعات خود را بالا ببرید. 

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد رانر هتلی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این رانرها از متریال های با کیفیتی تولید می شوند و ضد آب و ضد لک هستند. برای شستشوی این رانرها باید از آب گرم و شوینده های ملایم استفاده کنید. استفاده از این رانرها باعث که دکوراسیون اتاق شما زیباتر شود.